Freitag, 24. Juni 2011

Grigor Jovani: SEKRETIN TIM E DINË SHELGJET


SHPELLA

Nuk bërtas më tani.
Jam në fund të një shpelle,
ku vetëm laraskat,
krahët e tyre përplasin.


Shikoj përreth
dhe hesht. Njerëz të tjerë,
duke rënë për tek unë,
thërrasin.


Dhe e di. Do të vijë një ditë,
kur edhe ata,
do të mërziten së thirruri
dhe do heshtin.


Këtu në fund,
kotësinë e fjalëve kupton.
Me këngë laraskash
mëson veshin.

 
 
 

SHELGJET

Sekretin tim e dinë
shelgjet,
buzë lumit.


E pëshpërisin,
duke krehur flokët,
pak para gjumit.

 
 
 
 

LASGUSHI

- Ç’bëni këtu?! Më lini,
të shikoj pak qiellin...


Hiqini prej meje,
sytë e dëshpërimit,


kam një bisedë me diellin...

Neve nuk flisnim.
I përgjonim çdo fjalë....


- Nuk të thashë? Do vijë një ditë,
që do të të mbërrij...,
- pëshpëriste ngadalë.


Kështu vdiq poeti.

Iku pa na folur. Nuk na tha,
nëse e mbërriti diellin prej vërteti.

 
 
 

ÇNGJYROSJE

Tani jam hibrid,
i lëngshëm,
i tejdukshëm.


Si uji që rrjedh
nëpër ulluqe.


Më sheh
dhe nuk dallohet,
as zemra ime
e kuqe!

 
 
 

ORA

Trupi yt
i ngjan një ore
të prishur.


Kur duhet të më zgjojë,
gjendet gjithmonë
e shkurdisur.

 
 
 
 

BABAI

Asgjë nuk më the
dhe m’i mësove të gjitha.


I kishe zët fjalët,
flisje mirë me heshtjen.


Arrite të më thoje
gjithshka,


por harrove vdekjen...
 
 
 

PO TA THEM...

Një shpend grabitqar,
unë fsheh ndër vete.
Mos të të gënjejë,
fytyra ime
intelektuale...


Mezi pret
të të grabisë lirinë,


pa pasur gajle...
 
 
 

ALBULENA

Gjaku i derdhur është ky,
a kuqëlojnë lulëkuqet?


Mbi kurmet e vdekur,
lotojnë gratë
apo gëzojnë skifterët?


Të pakallurit,
hëna i mbuloi,
apo manteli i erës?


Fillimi qe ky... Gjaku
vërshoi si lumë
përtej Albulenës.


U ngjit lart,
për Krujë.


Qiellit drejt...

U përsëritën kaq herë
Albulenat...


Njerëzit,
etjen e gjakut
nuk e shuan krejt.


(Sarandë, qershor, 2011)

1 Kommentar:

  1. Qëllimi im këtu sot është të ndaj botës këtë artikull rreth mënyrës sesi Doctor DAWN më ndihmoi të ktheja ish-të dashurin tim, i cili u nda me mua 4 muaj më parë. Bëra gjithçka që munda për ta bërë atë të shihte arsyet me mua në mënyrë që ne të vazhdonim lidhjen tonë, por ai më mohoi. Faleminderit Zotit që më dha mendimin të hyja në internet për ndihmë, kërkova siç duhet dhe pashë komente të ndryshme të Doctor DAWN dhe insistova ta provoja duke e kontaktuar atë nëpërmjet aplikacionit what's on (+2349046229159). Ai më dha arsye të jetoj përsëri dhe përgatiti një magji dhe më tha që ish i dashuri im do të kthehet tek unë brenda 28 orëve. A mund ta besoni, Ish-i dashuri im u kthye tek unë dhe dasma jonë do të mbahet së shpejti. Kontakto me të tani!!! nëse keni nevojë për ndonjë ndihmë.
    *Për të rikthyer marrëdhënien/martesën tuaj

    * Kuron çdo lloj sëmundje.

    *Kthejeni pronën tuaj.

    * Bëni para ose mbeteni shtatzënë, kontaktoni me të:

    dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen